Friday, February 26, 2010

adoi2..ak disishkan oley kengkawn ak

Posted by nurul aTiqah at 7:29 AM
aku :askum
kawan aku :wasalam
aku :ape khabar
kawan aku :bley ar
awk x col @@@@@
aku :entahla dy pon jarang contact sye
kawan aku :sbb awk xcontact dy
aku :mcm mane sye nk contact dy...dy layan sye dingin
adoi2..sye pon malu
kawn aku :ye la tu

adoi2..ne la fenomena kawan kena disisihkan kawan..aku rase sunyi sesangt skang ne..aku xde kawan rapat pon..agaknye xde sape nk kawan nga aku ne..adoi2..ape salah aku...aku jugak nk kawn yg baek2...macam mane ak nk bley ada kawn ramai ne...aku rase sedih sgt2 bila disisih kawn..ape la nasib aku ne..aku selalu antar msg kat dyorg...tapi dyorg x mau layan aku..aku rase sedih sgt2...aku x de kawn rapat...tapi kengkadang ak x percaye kan dyorg..adoi2..cm ne nk ada kawan rapat lau aku x caye kan dyorg...xpe la..pape pon aku kena cari kawan baek aku jugak..lau aku xde kawn nanti jadik katak duk bawah tempurung..x mo la aku..hahaha...nanti org ejek aku lak..wakakaka...nampak sgt x tau dunia kat luar ne..hehehe...pape pon...aku harap ada jugak nk kawn nga aku ne..hehehehe..lolll

0 comments on "adoi2..ak disishkan oley kengkawn ak"

Post a Comment

pEngIkut2 nUruL aTiqaH

Friday, February 26, 2010

adoi2..ak disishkan oley kengkawn ak

aku :askum
kawan aku :wasalam
aku :ape khabar
kawan aku :bley ar
awk x col @@@@@
aku :entahla dy pon jarang contact sye
kawan aku :sbb awk xcontact dy
aku :mcm mane sye nk contact dy...dy layan sye dingin
adoi2..sye pon malu
kawn aku :ye la tu

adoi2..ne la fenomena kawan kena disisihkan kawan..aku rase sunyi sesangt skang ne..aku xde kawan rapat pon..agaknye xde sape nk kawan nga aku ne..adoi2..ape salah aku...aku jugak nk kawn yg baek2...macam mane ak nk bley ada kawn ramai ne...aku rase sedih sgt2 bila disisih kawn..ape la nasib aku ne..aku selalu antar msg kat dyorg...tapi dyorg x mau layan aku..aku rase sedih sgt2...aku x de kawn rapat...tapi kengkadang ak x percaye kan dyorg..adoi2..cm ne nk ada kawan rapat lau aku x caye kan dyorg...xpe la..pape pon aku kena cari kawan baek aku jugak..lau aku xde kawn nanti jadik katak duk bawah tempurung..x mo la aku..hahaha...nanti org ejek aku lak..wakakaka...nampak sgt x tau dunia kat luar ne..hehehe...pape pon...aku harap ada jugak nk kawn nga aku ne..hehehehe..lolll

0 comments:

 

...kIsaH hiDup aTiqah.... Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Sponsored by Blogger Template Gallery